Livet i en dagligvareforretning er ikke bare pip-pip-pip. Det er også poser som revner, ølsalg som stenger og melk som lekker. Og noen ganger litt kjærlighet. Hvilken vei skal egentlig chipen på bankkortet?

onsdag 25. februar 2009

Hei hei

Jeg jobber i en dagligvarehandel. Det er sånn passe greit, men noen ganger er det spesielt festlig. Og det er disse øyeblikkene denne bloggen skal handle om. Du skal få være med på moroa som finnes i myldreret av pasjonsfrukter, trøffelolje og sultne barn som spiser snørr.

Har du medlemskort?

4 kommentarer:

  1. Jeg har ikke klart å slippe øynene ett eneste sekund fra god tekst nedover rekken av fantastiske blogginlegg.

    Jeg har ledd meg skrukkete og flau flere ganger. Neste gang jeg skal i butikken, skal jeg være kjempesnill og forståelsesfull mot den som sitter i kassa -og kjenne ekstra mye på hvor imponert jeg er over hvor mange koder h*n kan.

    Dere har fått (minst) en ny og fast leser!

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg ler godt når jeg leser denne bloggen, kjenner meg så igjen i alt dette. Har jobbet i dagligvarehandelen i seks år nå, blant annet på Rema 1000, Kiwi og Bunnpris, og historiene er mange! Merkelig hvordan kunder kan oppføre seg på samme måte overalt i landet.

    SvarSlett
  3. Nå har jeg lest igjennom hele bloggen, var mye moro her! Hahah, skal fortsette å lese denne:p

    SvarSlett
  4. Har no lest gjennom heile bloggen i løpet av kvelden (og litt av natta ser det ut som) og eg elskar den. Eg har aldri vore noko blogg person, men denne her skal eg pokker meg følgja med på!

    Og om eg får tid sende inn noko eige frå mine tre år på ein fargehandel.

    SvarSlett