Livet i en dagligvareforretning er ikke bare pip-pip-pip. Det er også poser som revner, ølsalg som stenger og melk som lekker. Og noen ganger litt kjærlighet. Hvilken vei skal egentlig chipen på bankkortet?

søndag 12. desember 2010

Stem på oss!

Vi er med i Tordenbloggen 2010, og takket være dere har vi kommet oss til andre runde. I dag er det cup, 4 x bærepose mot SerendipityCat, vi håper på din stemme! Stem her, og husk at du kan stemme både i pollen og i kommentarfeltet.

Gratis poser til alle som stemmer på oss!

20 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hei, jeg er Theresa Williams Etter å ha vært i forhold med Anderson i år, brøt han opp med meg, jeg gjorde alt for å få ham tilbake, men alt var forgjeves, jeg ville ha ham tilbake så mye på grunn av den kjærligheten jeg har for ham, jeg ba ham med alt, gjorde jeg løfter, men han nektet. Jeg forklarte problemet mitt til min venn, og hun foreslo at jeg burde heller kontakte en spell caster som kan hjelpe meg kaste en spell å bringe ham tilbake, men jeg er den typen som aldri trodd på spell, jeg hadde ikke noe valg enn å prøve det, jeg post spell caster, og han fortalte meg at det var ikke noe problem at alt vil være i orden før tre dager, at min ex vil komme tilbake til meg før tre dager, kastet han den spell og overraskende på den andre dagen, var det rundt 16:00. Min ex ringte meg, jeg ble så overrasket, jeg besvarte anropet og alt han sa var at han var så lei meg for alt som har skjedd at han ville ha meg til å gå tilbake til ham, at han elsker meg så mye. Jeg var så glad og gikk til ham som var hvordan vi begynte å leve sammen lykkelig igjen. Siden da har jeg gjort løfte om at noen jeg kjenner som har et forhold problem, ville jeg være til hjelp for en slik person ved å henvise ham eller henne til den eneste virkelige og kraftig spell caster som hjalp meg med min egen problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan sende ham hvis du trenger hans hjelp i ditt forhold eller noen annen sak.

      1) Kjærlighet Spells
      2) tapt kjærlighet Spells
      3) Skilsmisse Spells
      4) Ekteskap Spells
      5) Binding Stave.
      6) Breakup Spells
      7) forvise en fortid Lover
      8.) Du ønsker å bli forfremmet på kontoret / Lottery spell
      9) ønsker å tilfredsstille din elsker
      Kontakt denne store mannen hvis du har noen problem for en varig løsning
      gjennom drogunduspellcaster@gmail.com

      Slett
  2. heia dere jenter:)

    flere sider med kundehistorier ppl:

    http://kundenharikkealltidrett.blogspot.com/

    http://www.diskusjon.no/index.php?s=f9d088f946bef3eda90d820ce533df04&showtopic=1127165&st=0

    :)

    SvarSlett
  3. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    SvarSlett
  4. God dag til dig, her er en hurtig påmindelse, bare hvis du har brug for en rigtig stavekontrol for at hjælpe med at genoplive dit smuldrede forhold her er en, der virkelig er alsidig, medfølende og pålidelig, når det kommer til stavning .. Læge Egwali stavning hjemme er den det rigtige valg for dig. Kontakt og forklar ham, og jeg kan forsikre dig om, at resten ville være fuldstændig magi, mit kærlighedsliv var på randen af sammenbrud, indtil jeg bestilte en kærlighedsfrase, jeg er et levende vidne i dag og også bruger jeg dette middel til at lade verden vide af denne store stavelæge, der bragte fred og ro til mit hjem, Tal med ham i dag og få din følelsesmæssige frygt smidt væk.
    Du når ham ved disse kontakter!

    WhatsApp: +2348122948392
    Kurer: dregwalispellbinder@gmail.com

    SvarSlett
  5. Dr. Ige Ajayi er rett og slett den beste trylleformularen og hjelperen. Mitt navn er Cythai Jones, av respekt for deg og trolldommene dine må jeg gjøre dette vitnesbyrdet kjent for alle. Jeg har vært på andre trylleformularer uten å se noe resultat. Jeg skulle bare ønske jeg kom til deg tidligere, jeg fikk det beste fra deg. Min eksmann var borte i et år, og jeg dro overalt og andre trylleformlere for å få hjelp, men ingen resultat før vennen min introduserte meg for Dr. Ige Ajayi. Etter at Love Spell var ferdig, fikk jeg endelig telefoner fra ham i løpet av 24 timer, slik Dr. Ige Ajayi forsikret meg. Trolldommene hans gjorde underverker og mannen min er tilbake med full av kjærlighet. Det er et mirakel! Han kom plutselig tilbake med blomster som sa at jeg skulle tilgi ham, jeg ble virkelig overrasket og sjokkert da mannen min kneler ned og ber om tilgivelse og at jeg skulle akseptere ham tilbake. Jeg mangler virkelig ord og er glad, du er en Gud sendt til meg og hele familien min. Og nå er jeg en glad kvinne igjen. Tusen takk Dr. Ige Ajayi. Til alle som leter etter en ekte trolldomsleder bør kontakte Dr. Ige Ajayi på: drigeajayi@gmail.com Du kan også Whatsappe ham på +234 (80)-5739-3990

    SvarSlett
  6. Hei alle sammen, mitt navn er Klaudia Kusa. Mannen min bodde i en stund i en annen leilighet på grunn av arbeidspress, og vi var veldig glade sammen selv om han holdt seg borte fra oss i noen måneder. Lite visste jeg at en kollega fra jobben allerede hadde en affære med ham som fikk mannen min til å inngi en skilsmisse mot meg fra ingensteds. Jeg visste at noe var galt fordi vi aldri trengte å kjempe eller krangle så mye for å få ham til å gå. Jeg var traumatisert og jeg søker etter hjelp til å takle situasjonen som førte meg til DR ISIKOLO fra lovord som folk overøste ham på nettet. Vi diskuterte lenge, og han fortalte alt jeg trengte å vite om hva som skjedde og prosessen for å fikse problemene. Han oppfylte løftene sine og fikk mannen min tilbake til meg, og skilsmisseprosessen ble kansellert. Nå er mannen min hjem til oss og vi er lykkelige sammen. Det er virkelig utrolig hvordan folk virkelig kan hjelpe andre mennesker når de er i nød. Han kan hjelpe deg også. Bare tekst ham via WhatsApp +234-8133261196 eller send ham en e-post via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvarSlett
  7. Jeg heter Gertrude Armstrong, og jeg er fra Peru. Jeg har alltid lovet å anbefale deg til folk der ute som kanskje også trenger din hjelp, fordi det å finne nummeret ditt var det beste som noen gang har skjedd meg, Dr.Ibinoba, du er den mest hensynsfulle og medfølende mannen jeg har kjent. Jeg var så nedstemt etter å ha vært kjærlighetsløs i nesten fem år. Jeg ba om en gjenforenende kjærlighetsform, og utrolig nok fungerte det. Jeg lever lykkelig med den vakreste mannen i live, og det er det jeg har bedt om. Takk Dr.Ibinoba ville ikke være nok, med tanke på hva du har gjort for meg, så jeg bestemte meg for å dele dette vitnesbyrdet om håndarbeidet ditt til hele verden for å vite om ditt gode arbeid for meg. Du kan kontakte denne mannen for alle forholdsproblemer, og han vil også hjelpe deg, via WhatsApp: +2348085240869, e-post: dromionoba12@gmail.com

    SvarSlett
  8. Akkurat som så mange andre mennesker, gir jeg hjertelig takk til Dr Isikolo for hans hjelp og løsning på problemene mine. Jeg ble blendet av sjalusi og usikkerhet, og det skapte kaos i forholdet mitt til forloveden min, og han kunne ikke motstå problemene mine og han forlot meg. Etter han skjønte jeg at jeg hadde gått for langt med alt jeg gjorde galt mot ham, bare til at han kunne flytte til en annen by, og jeg mistet alle midler til å prøve å nå ham og be om unnskyldning. På dette tidspunktet visste jeg at jeg trengte hjelp for å få ham tilbake, så jeg måtte kontakte Dr Isikolo. Han viste mye bekymring, og jeg fortalte ham alt og var enig i at jeg hadde feil, og han forsikret meg om å få ham tilbake og gjenopprette kjærligheten og lykken vi delte, noe han gjorde. Akkurat som lovet ringte Jessie meg etter 48 timer og jeg ba om unnskyldning for alt, og han inviterte meg over slik at vi kan finne på ting og være sammen igjen. Takk Dr Isikolo for alt og din oppriktighet i å hjelpe mennesker. Bare tekst ham via WhatsApp +2348133261196 eller send ham en e-post via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvarSlett
  9. Store sjanser til å få mannen din tilbake til deg og barna dine ved hjelp av DR ISIKOLO.
    Mannen min forlot meg og våre 2 barn i ca 3 måneder. Jeg gikk gjennom mye smerte. Jeg prøvde alt mulig for å få ham til å komme tilbake til meg og barna, men ingenting fungerte. Det var virkelig en stressende periode for meg fordi jeg aldri ønsket å gå gjennom hjertesorgen. Jeg ble bedt om å få kontakt med en lege for å hjelpe meg, noe jeg gjorde, jeg var heldig å få DR ISIKOLO-kontakt som var i stand til å hjelpe meg, jeg kontaktet ham og forklarte ham alt og fulgte prosedyrene hans, og han gjorde det kjærlighetsgjenforeningsform som brakte mannen min tilbake til meg og barna hans på 2 dager. tusen takk DR ISIKOLO. Jeg setter stor pris på det du har gjort for meg. Her er kontakten hans hvis du kan ha behov for det ved å løse dine forholdsproblemer, send e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller send ham en SMS via WhatsApp på +2348133261196

    SvarSlett
  10. Jeg heter Lydia Kroos. Da mannen min forlot meg, var jeg traumatisert og knust og klarte ikke å ta meg selv på flere måneder. Jeg gjorde alt jeg kunne for å få ham tilbake, men til ingen nytte. Jeg dro til en annen by i håp om at jeg kunne begynne på nytt. Jeg kom i kontakt med en annen mann som jeg prøvde så godt jeg kunne å være sammen med, men det gikk ikke fordi jeg ikke kunne elske ham. Jeg visste at jeg fortsatt elsket og ville ha mannen min tilbake til meg. Så jeg begynte å søke etter hjelp, og det var da jeg fant DR ISIKOLO fra forskjellige synspunkter jeg leste om ham. Vi snakket sammen og jeg fikk ham til å forstå alt jeg trengte å vite, og jeg trodde på ham og fulgte prosedyrene. Han jobbet for meg og gjenopprettet kjærligheten og forbindelsen mellom meg og mannen min, og like etter 48 timer som han lovet, søkte mannen min etter meg og vi snakket sammen og han kom ned for å se meg hvor jeg er og vi fant opp ting og ble glade sammen igjen. DR ISIKOLO er pålitelig og han kan hjelpe deg også hvis du kontakter ham for noe. Bare tekst ham via WhatsApp +2348133261196 eller send ham en e-post via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvarSlett
  11. Jeg har funnet en guddommelig hjelper som er veldig ekte, ærlig og gjør det han sier han vil gjøre, det tok noen dager før trolldommen min kom frem i lyset og resultatene er fantastiske ... velsigne deg og Guds bevart deg trygg og frisk . Jeg fikk tilbake eksen min ved hjelp av Dr Ilekhojie. Hele mitt liv har jeg aldri sett noe sånt som dette, jeg føler meg veldig glad og tilfreds med at jeg tok den riktige avgjørelsen. Det er så ekte og mektig!! Whatsapp ham direkte +2348147400259). Hvis du vil ha ubetinget kjærlighet, må du gi deg selv fullstendig. Kjærlighet er en forpliktelse, ikke en følelse. Kjenn forskjellen. Forhold krever seriøst engasjement som de fleste ikke har. Ekteskap er enda vanskeligere, og de fleste er ikke i stand til å håndtere ansvaret for å være lojale, trofaste, engasjerte og hengivne til din ektefelle og livet ditt sammen fordi det er din prioritet og ingenting annet betyr noe. Ta kontakt med Dr Ilekhojie og finn løsninger på ekteskaps- eller forholdsproblemer E-post: gethelp05@gmail.com

    SvarSlett
  12. DU TRENGER SNART EN EKTE KJÆRLIGHETSSTAVERING FOR Å HJELPE DEG Å TA TILBAKE DIN EKS-ELSKE OG GJENNOMFØRE EKTESKAPET DITT

    Jeg ønsker å vitne for allmennheten om hvordan forholdet mitt ble gjenopprettet av Dr WALEs store makt etter tre måneder med ensomhet, min ekskjæreste ringte meg etter kontakten med Dr WALE at han vil at vi skal komme tilbake og starte en god hjemme, nå er vi lykkelig sammen igjen som kjærester. Alt takket være Dr WALE som gjorde en kjærlighetsform for meg for at min eks-kjæreste skulle komme hjem. Jeg vil fortsette å dele dette til folk som også trenger hjelp ser dette for hans fantastiske hjelp. Du kan kontakte ham via WhatsApp/Viber: +2347054019402 ELLER E-post: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg giftet meg med skolekjæresten min, vi har begge to barn sammen. vi levde fint ikke før stemoren hans kom på besøk til oss. etter en uke hun dro, begynte mannen min å ha en morsom oppførsel mot meg. Jeg ble sjokkert og overrasket fordi jeg aldri visste hva jeg gjorde galt. han fortalte meg at han avslutter ekteskapet vårt, og han vil også ta barna med seg. fordi jeg visste at mannen min ikke var denne typen mann med dårlig hjerte, måtte jeg bare se etter en løsning i tide. det var slik jeg kom over DR WALE så mange gode vitnesbyrd om ham. så jeg kontaktet ham fortalte ham alt som foregikk med meg. DR WALE fortalte meg at han ville forberede en trolldom for meg, og han ba meg få noen ting som jeg betalte for dem. etter at han hadde trollbundet meg, viste han seg at stemoren min sto bak alt som har skjedd i ekteskapet vårt. hun gjorde en spell for atskilt jeg og mannen min, mannen min stemor er nå i skam. alt takket være DR WALE som kom til rett tid for å hjelpe meg ut av dette rotet. DR WALE er en god mann med sine ord. du også kan kontakte ham, og han vil bringe din lykke tilbake. WhatsApp/Viber +2347054019402 ELLER drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  14. Noen ganger skjer det dritt i ekteskapene våre, men det vil ikke alltid vare når vi kjemper for å få dem fikset, jeg hadde problemer med ekteskapet mitt juli 2021 det var en forferdelig opplevelse at jeg nesten mistet ekteskapet, mannen min trodde jeg var utro fordi jeg alltid motta telefoner fra jobben jeg prøvde å få ham til å forstå at de bare er kollegene mine han trodde aldri på meg han søkte om skilsmisse og papirene var ute, det var som en drøm for meg, men det var en realitet jeg trengte å stoppe ham fordi jeg elsker ham, det var et vakkert ekteskap og jeg kunne ikke engang forestille meg å forlate ekteskapet mitt, jeg måtte søke hjelp fra DR WALE jeg forklarte situasjonen min for ham og selvfølgelig hjalp han meg, han forberedte en kjærlighetsform for meg og forsikret meg om sikkerhet, Mannen min stoppe skilsmissen og elske meg igjen, Det er derfor jeg er her for å fortelle folk om DR WALE og hvordan han har hjulpet meg. Hvis du går gjennom problemer med ekteskap og forhold, er det bare å nå ham WhatsApp/Viber: ELLER E-post: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  15. Noen ganger skjer det dritt i ekteskapene våre, men det vil ikke alltid vare når vi kjemper for å få dem fikset, jeg hadde problemer med ekteskapet mitt juli 2021 det var en forferdelig opplevelse at jeg nesten mistet ekteskapet, mannen min trodde jeg var utro fordi jeg alltid motta telefoner fra jobben jeg prøvde å få ham til å forstå at de bare er kollegene mine han trodde aldri på meg han søkte om skilsmisse og papirene var ute, det var som en drøm for meg, men det var en realitet jeg trengte å stoppe ham fordi jeg elsker ham, det var et vakkert ekteskap og jeg kunne ikke engang forestille meg å forlate ekteskapet mitt, jeg måtte søke hjelp fra DR WALE jeg forklarte situasjonen min for ham og selvfølgelig hjalp han meg, han forberedte en kjærlighetsform for meg og forsikret meg om sikkerhet, Mannen min stoppe skilsmissen og elske meg igjen, Det er derfor jeg er her for å fortelle folk om DR WALE og hvordan han har hjulpet meg. Hvis du går gjennom problemer med ekteskap og forhold, er det bare å nå ham WhatsApp/Viber: +2347054019402 ELLER E-post: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  16. Mannen min pakket ut av huset for å bo sammen med en annen dame han møtte på nettet, og han sendte meg skilsmissepapirer. Jeg ønsket ikke skilsmisse på grunn av kjærligheten jeg har til mannen min, jeg vil ikke at familien min skal gå i stykker. Jeg mistenkte at kvinnen brukte en trolldom for å binde mannen min slik at han ikke kan komme tilbake til familien sin. Jeg lette etter tips om hvordan jeg kan vinne mannen min tilbake, og jeg kommer over en kommentar som sier at DR WALE hjalp henne med å få mannen tilbake etter flere måneders samlivsbrudd, og jeg tok WhatsApp-nummeret til DR WALE som var til stede på kommentaren og WhatsApp +2347054019402 ham om problemet mitt, og han svarte meg og hjelpe meg med å gjenopprette mannen min innen en uke, og akkurat nå er mannen min tilbake hos meg, og han er enda mer kjærlig og omsorgsfull. Du kan også kontakte DR WALE for å få hjelp på WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com DR WALE er den rette personen å kontakte om forholdet ditt eller ekteskapsproblemer, og han vil hjelpe deg med å få tilbake eksen din, og jeg er veldig glad for å vitne om hans gode arbeid

    SvarSlett
  17. Hei seere på nettet, jeg er her for å dele mitt vitnesbyrd om hvordan jeg ble hjulpet til å få min kone tilbake. Jeg var en juks og min kone tok meg flere ganger. Jeg prøvde å fikse meg selv og hver gang endte jeg opp med å jukse om og om igjen. Jeg skjønte vel ikke hva hun betydde for meg før hun hadde forlatt meg alene. Jeg begynte å finne en måte å få henne tilbake på, men ingenting ser ut til å fungere perfekt før jeg kom over en artikkel om DR WALE som hjalp mange mennesker globalt med å få tilbake forholdet. Jeg tok kontakt med ham på WhatsApp-nummeret hans via +2347054019402, og han forsikret meg om at min kone vil komme tilbake til meg innen noen uker med hans kraftige magi, og jeg betalte noen euro for materialene som trengs for arbeidet. Overraskende nok kom min kone hjem etter noen uker og sa at hun fortsatt elsker meg, og jeg sverget å aldri være utro mot henne lenger. Alt takket være DR WALE. WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg tok nesten livet mitt på grunn av mannen min som forlot meg og sluttet å ringe. Han sa at han ikke elsker meg lenger, jeg prøvde å tigge ham, men han vil ikke svare meg før vi hadde en kamp og slo opp i seks måneder, etter det innser jeg at jeg ikke kan dra uten ham. Jeg prøvde alt mulig for å få ham tilbake, men mislyktes. inntil jeg kom over denne mannen som heter DR WALE på nettet, kontaktet jeg ham og fortalte ham alt som har skjedd mellom meg og mannen min før vi skilte oss. Han spurte meg ikke så frykte at alt skal bli bra igjen. han ba meg betale for gjenstander som han ville brukt til å forberede kjærlighetsformularet for meg, og jeg betalte og fulgte alle råd og instruksjoner han ga meg. Etter å ha hjulpet meg med en kjærlighetsform, og se, kom mannen min tilbake innen en uke. ba meg om tilgivelse, jeg ble så overrasket over at trollformler som DR WALE fortsatt eksisterer. Hvis noen her trenger litt hjelp, med all oppriktighet, kontakt DR WALE i dag via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com
    Du er faktisk den beste DR WALE takk for at du gjorde hjemmet mitt til et lykkelig hjem igjen. Jeg kan aldri slutte å snakke om deg sir. han er virkelig en flott mann, du kan kontakte ham for løsning for alle slags problemer som
    (én) lotteriformidling
    (to) eks tilbake
    (tre) bli gravid
    (fire) kur for enhver form for sykdom, sykdom og infeksjon
    Og mange andre kontakter denne flotte mannen i dag og får din
    Problemer løst 100%

    SvarSlett
  19. Ekte hackere er den beste løsningen for å gjenopprette stjålet kryptovaluta. De hjalp meg med å gjenvinne mine tapte tokens etter å ha blitt offer for en phishing-svindel på Telegram der angriperne fikk tilgang til lommeboken min og stjal alle myntene mine. Ved hjelp av Genuine Hackers var jeg i stand til å gjenopprette totalt 11,8 BTC og 6,479 ETH innen 2 dager etter at jeg sendte inn saken. Kontakt GENUINEHACKERS000@GMAIL.COM eller via WhatsApp +1 (260) 218-3592 for pålitelige og effektive gjenopprettingstjenester.

    SvarSlett