Livet i en dagligvareforretning er ikke bare pip-pip-pip. Det er også poser som revner, ølsalg som stenger og melk som lekker. Og noen ganger litt kjærlighet. Hvilken vei skal egentlig chipen på bankkortet?

lørdag 8. august 2009

Er ikke dette Ica?!

Det har kommet en hel del mennesker nå i det siste som tydeligvis ikke aner hvilken butikk de er i.

Eks. 1

“Har du medlemskort?”
“Nei, det trekkes automatisk fra dette kortet!”
“Eeh…”
Eneste måten å få medlemsrabatt er å scanne medlemskortet.

Eks. 2
“Har du medlemskort?”
“Tar dere Trumf?”
“Nei, vi er Coop.”
“ER IKKE DETTE ICA?!”

Eks. 3
“Vil du ha poser?”
“Nei, jeg kjøper dette nettet i steden for, jeg!”
Hun ser nøye på nettet, som er en kjempestor sort bag med en diger Coop-logo med slagord på.
“Var ikke disse grønne før?”
“Nei, de har nok alltid vært svarte.”
“Merkelig… Er ikke dette Meny da?”
“…”

1 kommentar:

  1. Nå er jo jeg selv MENY ansatt og jeg får en inderlig trang til å stappe coop kortet ned i halsen på de som kommer og skal gi det til oss. Eller når de kommer, har dere TRIUMF? Ehh, nei, men vi har TRUMF!

    Må bare si at denne bloggen er blitt min terapi til tross for at jeg oppdaget den for noen få timer siden. Er godt å vite at jeg ikke er den eneste i verden som lever igjennom dette.

    SvarSlett