Livet i en dagligvareforretning er ikke bare pip-pip-pip. Det er også poser som revner, ølsalg som stenger og melk som lekker. Og noen ganger litt kjærlighet. Hvilken vei skal egentlig chipen på bankkortet?

mandag 1. mars 2010

Bloggkjendiser!

Vi vet at det har vært få bloggoppdateringer her i det siste. Grunnen er rett og slett at kundene våre ikke er spesielt slemme for tiden. Da jeg jobbet i helgen, satt jeg nesten i kassa og ønsket at de jeg ekspederte skulle være vrange og vanskelige. Men neida! Tretten ICA-timer på under et døgn - og alt var bare fryd og gammen! Jeg skylder på vinterferien. Man kan vel ikke være sur og gretten når det er ferie, kan man vel?

Vinterferien har også skylden for at Ingrid har vært mindre aktiv i det siste. Sjefen hennes hadde ikke bruk for henne i ferien (HALLO?!), og i ren provokasjon reiste hun på ferie - uten Macen sin.

Men nå, dere. Nå kjenner vi motivasjonen komme tilbake i rasende fart. Fra og med i dag kan vi nemlig skryte på oss bloggkjendis-status! I dag publiserte det nylanserte nettmagasinet Bloggpuls sitt portrettintervju med posejentene! Vi er stolte. Håper dere er det også!

(I hvert fall blir vi rimelig sure hvis dere ikke leser intervjuet).

3 kommentarer:

  1. ;)
    Det er hyggelig om dere også skriver om de kundene som ER trivelige innimellom.

    SvarSlett
  2. Har lest intervjuet! :D Artig;)

    Er forresten enig med undertegnede over meg. Skriv pene ting om kunder da! Vi er jo snille også, ikkesant? ;)

    Synes at mange kassadamer kunne smilt litt mere, jeg, de mannlige gjør jo det....:P

    Og så har jeg begynt å si ifra til de som sitter i kassa at jeg allerede har snudd varene riktig vei, blir så lei meg når de begynner å lete etter strekkoden og ikke følger med:)

    Og mange av dem blir jo glade, det var tilogmed en som bemerket at da går jo alt så mye fortere også!

    SvarSlett