Livet i en dagligvareforretning er ikke bare pip-pip-pip. Det er også poser som revner, ølsalg som stenger og melk som lekker. Og noen ganger litt kjærlighet. Hvilken vei skal egentlig chipen på bankkortet?

søndag 7. mars 2010

Gjesteopptreden: Butikk-FML

Har du en god butikkhistorie? Har du noe du vil dele med verden? Vi tar gjerne imot gjesteopptredner! Du kan enten nå oss på Twitter @vilduhapose, legge igjen en kommentar under eller sende en mail til ingrid@prosopopeia.org.

Denne historien kommer fra Magnus som jobber i en elektronikkbutikk.

Jeg: Hei, står denne HDMI-kabelen registrert på et navn?
Nevnte kunde har dessverre lei talefeil og kan ikke uttale ”s”. Dette blir fort ”f”.
Kunde: Den ftår på Laffe!
Jeg søker da på ja – ”Laffe”, men etter flere mislykkede forsøk innser jeg at kunden kan hete Lasse.
Jeg: Åja, hehe! Jeg trodde du het Laffe jeg!
Kunde: Ja, jeg heter faktifk Laffe!, svarer kunden sint.
Jeg innser til slutt at jeg dreit ut Laffes talefeil.

FML.

7 kommentarer:

  1. auauauauauauauuuu!! ååh. stakkar, det er rett og slett fælt med sånn.

    SvarSlett
  2. uff, litt pinlig, men hahahaa! :D

    SvarSlett
  3. HAHAHAHHAHA! Jeg ler meg ihjæl!

    SvarSlett
  4. HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHH

    SvarSlett
  5. HAHAHAAAAAAAAAAA! Jeg dør!

    SvarSlett
  6. "Åja, hehe! Jeg trodde du het Laffe jeg!"

    Det er her du driter deg ut, men det er vel sånt som skjer "in the heat of the moment", bra innlegg tho ;)

    SvarSlett